formátum féle
2016.05.31. 19:24, magam2
minden ami érdekes lehet
ötlet sarok...
A gépkocsit emeljük olyan magasra, hogy a kerék könnyedén levehető legyen. A kerék kicserélése után a kerékcsavarokat átlósan egymással szemben húzzuk meg, de csak annyira, hogy a kerék felfeküdjön a helyére. A végső meghúzást a kocsi leengedése után végezzük.
A kerékcsavarokat még a földön álló gépkocsin lazítsuk meg. A kulcsot a végénél fogjuk, így nagyobb nyomatékot képes kifejteni. Ha a csavar nem oldódik, szükség esetén lábbal nyomjuk a csavarkulcs végét.
Jól rögzítsük a gépkocsit. Húzzuk be erősen a kéziféket, és kapcsoljuk sebességfokozatba a kocsit, majd a földön maradó kereket ékeljük ki. Az ékelés különösen lejtős úton ajánlatos.
Esetleges defekt után az új kerekek meghúzása még nem megfelelő biztonságot nyújtanak, ezért 20-30 km után érdemes a kereket újra leellenőrizni.(ezermester)